piątek, 18 listopada 2011

, dlaczego muszę ciągle opiekować się młodszym rodzeństwem !?

często chcesz wyjść gdzieś z koleżankami/kolegami. wszystko masz już zaplanowane , a tu nagle mama wyjeżdża z takim tekstem "dzisiaj opiekujesz się bratem/siostrą" To nie sprawiedliwe ! Prosisz mamę, czy nie mogłaby zmienić swoich planów. oczywiście NIE ! tak samo jest jutro, po jutrze, w poniedziałek , wtorek, i tak bez końca .
ROZWIĄZANIA ;


1.porozmawiaj z rodzicami, powiedz że ty też chcesz czasami gdzieś  wyjść.
2. zaproś koleżanki. będzie zabawnie.
3. jeśli to możliwe, zaproponuj abyście wynajęli nianię. 
4. od czasu do czasu możecie poprosić o opiekę sąsiadów lub przyjaciół rodziców.


Widzicie, jest parę rozwiązań. ;D ja wiem jak to jest bo sama mam 7-letnią siostrę i 4-letniego brata. ;DD 


Masz jakiś problem, nie wiesz jak go rozwiązać ? Pisz !
mój e-mail -  mycrayons@wp.pl
kto wie, ? może to właśnie o twoim problemie będzie następny post. ♥

3 komentarze:

  1. O mój boshh uratowałaś mi życie!,mam dość mojego brata! thx:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie prowadzisz tego bloga;D

    Ja już obserwuję i liczę na to samo.

    Na pewno będę tu częściej wpadać;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram Green . : D
    Świetnie Piszesz . ! ; *

    OdpowiedzUsuń